דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנות וכלי עזר בלימודי עיצוב פנים 

מאת    [ 21/07/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2898 פעמים ]

עיצוב פנים הינו תחום מרתק אשר עשוי לשנות את פניו של כל בית מן הקצה אל הקצה. עיצוב פנים של הבית נעשה בעזרתו המקצועית של מעצב פנים מומחה אשר למד את תחום עיצוב הפנים במוסד לימודים מוכר. לעיתים גם מעצב פנים אשר למד קורס עיצוב פנים והינו מוכשר דיו יכול לעשות את עבודתו נאמנה.

תחום עיצוב הפנים עוסק בעיקר בעיצוב פני הבית על כל מרכיביו ופרטיו הקטנים. עיצוב הפנים של הבית נעשה יד ביד עם בעלי הבית, דרישותיהם וחזונם לגבי מראה הבית. השלב הראשון בעיצוב פנים הבית הינו בהכרתו של המעצב את הבית עצמו ואת בעליו.

השלב הבא הינו הכנת תוכנית לעיצוב הבית תוך כדי שימוש בחומרים, צבעים ופריטים המוסכמים על בעלי הבית ומבטאים את אופיים. השלב האחרון יהיה ביצוע התוכנית עצמה אשר עשויה לכלול בנייה בגבס, רכישת פריטים מתאימים, ריפוד מחדש של רהיטים, צביעת קירות, פתיחת חלונות בקיר וכיוצא בזה.

תוכנות לעיצוב פנים

לימודי עיצוב פנים נעשים תוך כדי לימוד תיאורטי ומעשי. הלימוד התיאורטי עוסק בתיאוריות עיצוב שונות, שימוש בצבעים, הבנת חללי הבית, הכנסת שינוי בחללי הבית, התאמת העיצוב אל אופיו של הבית ואל אופיים של בני הבית וכיוצא בזה.

לימודי עיצוב פנים משתמשים בתוכנות חדשניות לעיצוב פנים. תוכנות ממוחשבות אלו פועלות לפי הקריטריונים אשר מכניס אליהם המעצב, אשר כוללים את מבנה הבית ואת השינוי אשר הוא מבקש להכניס בו. תוכנות העיצוב הן תוכנות הדמייה אשר מראות כיצד יראה הבית לאחר עיצובו המבוקש.

התוכנות הינן תוכנות תלת מימדיות והן מאשרות כי אכן תוכנית העיצוב הינה מתאימה אל הבית ורצויה בו. תוכנות העיצוב אינן נמצאות בשימושם של הסטודנטים לעיצוב פנים בלבד, אלא גם בשימושם של מעצבי הפנים בבתים ובדירות עצמן.

לימודי עיצוב פנים ואדריכלות

לימודי עיצוב פנים הינם לימודים מרתקים המתבצעים באופנים שונים. יש הלומדים לימודי עיצוב פנים לתואר ראשון במוסדות לימודי יוקרתיים כמו שנקר, בצלאל או המכון הטכנולוגי חולון ויש הלומדים קורס בודד בעיצוב פנים אשר מקנה להם את יכולת הראשונית לעסוק בתחום.

כמובן שמידת הכשרתו של מעצב הפנים תקבע גם את מחירו של השירות המבוקש. גם לימודי אדריכלות מאפשרים עיסוק בעיצוב פנים ומהווים בסיס רחב ואיתן לתחום. התחומים של אדריכלות ועיצוב פנים הינם תחומים הנושקים זה לזה.

כיצד ניתן לאתר מעצב פנים טוב?

איתור של מעצב פנים טוב זו עבודה רצינית בפני עצמה. כפי שהיינו רוצים בבית בעל מראה מושקע ונעים כך עלינו לתור ולחפש את המעצב הנכון לנו ביותר אשר יגיע לתוצאה זו. כמו בתחומים רבים אחרים, לאו דווקא המעצב היקר ביותר יעשה את העבודה הנכונה ביותר עבורנו.

עם זאת, כדי לבחור במעצב אשר אנו מכירים את עבודותיו ויש לנו המלצות טובות אודותיו משכנים, מכרים או בני משפחה. רשת האינטרנט מלאה במעצבי פנים המשווקים את עצמם. בכדי לוודא שמדובר במעצב רציני רצוי לבדוק את תיק עבודותיו ואף לבקש רשות לבקר בביתם אשר עצב. מאמר זה הינו בגדר המלצה בלבד.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב